Ga naar de inhoud

Rob Ziemerink wint met zijn Kleurdwergen ijzergrauw beide klassen op de Noabershow.

KVO
Gepubliceerd door in Nieuws ·

In het weekend van 19 en 20 november 2022 werd de gezamenlijke verenigingstentoonstelling gehouden van de HKSV, KVO en OSV in het “Excelsiorhuis” in Hengelo(O). De leden KVO hebben met maar liefst 110 raskonijnen gestreden om het clubkampioenschap. Winnaar van de Noabershow, en tevens clubkampioen, werd Rob Ziemerink met een ijzergrauwe Kleurdwerg en kreeg het hoogste predicaat U, van uitmuntend met 98 punten toegekend. Reserve-kampioen werd Bjorn Brunink met een Lotharingerdwerg, die in 2021 nog tot winnaar werd uitgeroepen. In de zogenaamde C-klasse (jonge dierenklasse) had ook Rob Ziemerink met ook een Kleurdwerg ijzergrauw het beste dier met predicaat F, van Fraai en 97,5 punten. Toon Holtmaat werd hier tweede met een Tan zwart. De volledige resultaten van deze show zijn te vinden onder “Uitslagen”, rubriek “Noabershow” en dan “Uitslagen afdeling konijnen 2022”.