Vergaderrooster

De vergaderingen van de vereniging worden altijd gehouden bij Stadscafé Moatman aan de Ootmarsumsestraat 13 in Oldenzaal. Aanvang 20.00 uur.

Jaarvergadering in 2024 is gehouden op dinsdag 14 maart, eerstvolgende jaarvergadering is op 11 maart 2025.

Tatoeëercommissie

Hoofdtatoeëerder en merkenadministratie: Theo Tijman
Tiebe Tijman, Toon Holtmaat, Marcel en Bjorn Brunink zijn op afroep tevens beschikbaar om te tatoeëren c.q. te assisteren. De plaats van het tatoeëren wordt periodiek bekend gemaakt via een e-mail. Leden kunnen, als ze dieren hebben die gemerkt kunnen worden, een appje, telefoontje of mailtje sturen naar de hoofdtatoeëerder en/of het secretariaat.

De leden ontvangen vervolgens een email van het secretariaat waar men 's-avonds op een bepaalde datum tussen 19.00 en 20.30 uur met de dieren verwacht worden.

Jongedierendag

Op zaterdag 31 augustus 2024 zal de vereniging de jaarlijkse jongdierenkeuring c.q. een tafelkeuring houden bij de familie Brunink, Denekamperdijk 61 in Losser. Als keurmeesters zijn gecontracteerd Natasja van Vugt – v.d. Putten (A) en Adri Hertogh (A) uit Bergen.
Clubtentoonstelling

De clubtentoonstelling zal in 2024 opnieuw worden ondergebracht bij de Noabershow, gehouden in het “Excelsiorhuis”, Geerdinksweg 40, 7555 DN Hengelo. Als keurmeester zullen fungeren Bert Apperlo (A) uit Tollebeek, Jenne Meijer (A) uit Zevenhuizen en Henk-Jan Ekkelboom (C) uit Kamperveen.

De keuring is op zaterdag 16 november en de openstelling voor het publiek is zondag 17 november.

Informatie overige tentoonstellingen

Meer informatie over de te houden tentoonstellingen is te vinden op de site van de KLN: