Jongdierenkeuring

KVO
Gepubliceerd door in Nieuws ·

KVO houdt op zaterdag 3 september 2016 haar jaarlijkse jongdierenkeuring. Dit is een zogenaamde “tafelkeuring” voor jonge dieren die het afgelopen seizoen zijn geboren. Een gediplomeerde keurmeester beoordeelt de jonge raskonijnen overeenkomstig door de door KLN uitgegeven standaard. Het leuke en interessante voor de leden is, dat zij tijdens de keuring zelf aanwezig mogen zijn. Er kunnen tevens vragen worden gesteld aan de keurmeester. Dit jaar zal de heer Gerrit Lenselink uit Vorden alle dieren beoordelen en van een predicaat voorzien. De keuring begint om 9.30 uur en zal plaats vinden bij de familie Brunink aan de Denekamperdijk 61 in Losser. Ook niet leden en belangstellenden zijn welkom om een kijkje nemen.